Idol

tror jag håller på att bli sjuk, vaknade vid halv 5 i natt och hosta som en gnu, skulle upp halv 6 så lyckades inte somna om, kände mig ganska död i hela kroppen men det var bara att sätta sig i bilen och köra till jobb. Där gick det faktiskt ganska så bra, lite förvirrad eftersom jag inte varit där på 1 år , vi får väl se om det blir lika bra i morgon och resterande dagar..
Han sova några timmar också när jag kom hem och just nu ska jag bara piggna till lite och sen ska jag iväg och jobba igen, tråkigt när de är sånna här dagar , man hinner inte göra något speciellt i mellan precis, tur det inte är så alltid.

Ikväll börjar också IDOL, hoppas där är någon som gör bort sig, det brukar va det roligaste haha :)

Nu blir det Tv en stund till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0