Likdelar över tågspåret =/

Detta har varit en händelse rik dag kan jag ju tala om, först började med att vi åkte ut på andres jobb för att fixa lite saker han hade målat sen fick även jag prova på att både slipa vår tv bänk och måla den :) Sprutlackera var ju riktigt roligt haha kanske har valt fel yrke ändå ;P haha .

Efter en bra tid där ute skulle vi till Råådalen och möta upp Andy, möttes av ambulans, polis och ambulans på hela tåg spåret så vi fick ju aldrig gå över, eller jo om vi inte titta till Höger, sen skulle dem spola tågspåret och då förstod vi att det var någon som ställt sig framför tåget, tur att vi inte kom tidigare och fick se det hela då hade jag inte kunnat sova på några nätter, fifan det hade jag verkligen inte velat varit med om, se på när någon tar sitt liv nä :( När vi körde sen var det ju folk från begravningsbyrån som kom dit och börja plocka likdelar och när vi sen träffa up Andy sa han att där hade kommit en hund med en arm i munnen :S Usch, iallafall vi lämnade det och gick en sväng som var tanken från början..

Har även blivit en runda på MAxi oxh lite sånt smått och gott och nu sitter vi hemma hos Andy och degar, vill hitta på någonting men inte det lättaste att komma på vad.. det blir nog lugnt som vanligt hehe :)

I morgon är det också saker och ting som ska göras, ut på Andres jobb igen och sen hem till Mamma och Jonny och fixa lite där :)

Nu ska jag nog försöka få dem här två att vilja äta någonting för jag är as hungrig.

Ha en bra kväll allesammans , ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0