Lunch med mammsen

Har kommit hem från jobb och ska strax byta om och ta mig ner till stan och käka lunch med min Mamma :) blir kina idag , gott gott :) efter det ska jag bara hem och tvätta, ett STORT suck på det men det behövs så :) Ikväll blir det kalas hos Andres farmor och smörgåstårta bjuds det på , gotte :)

I morgon får jag nog ta och hitta på någonting eftersom jag jobbar bara till klockan 10.00 och det är drygt att bara sitta hemma hela dagen men det är svårt att göra något när alla andra jobbar eller är bortresta, det löser sig, som alltid det gjorde det iallafall i måndags när sarah kom och hälsade på , det gjorde hela min dag såå mycket bättre :)

Måste sticka nu för att hinna ner till stan så tjatja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0