Magtränare

Tick, tack, tick, tack, tick, tack..

Vill bara att klockan ska gå så jag kan sticka till jobb..

För väldigt längesedan så fick jag ett sånt här bälte som man tränar med, ett sådant man fäster runt tex. magen och sen ger det elektriska impulser så ska man träna upp magmusklerna, är det någon som är med mig ??

Har precis använt det för första gången sen jag fick den, tyckte inte alls det var särskilt skönt första gången så var nog därför jag la det på hyllan, denna gången gick det bättre men skulle byta program och fick mig en sån j*la stöt så jag flög fram i hela soffan, tror inte det är så bra så packa ner skiten igen, finns det någon där ute som har provat det här ??


Kommentarer
Postat av: hanna

jag har en såndär hemma, och när man får en stöt så sitter den fel och för "ingen kontakt" bara den sitter rätt så känner man/och ser när magmusklerna rör på sig, känns precis som att man gör situps. testa med att flytta den längre upp på magen eller längre ner. tillslut så får man in rätt ställe & testa att höja några hack på "volymen" . :)

2010-09-03 @ 14:41:59
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0