Massa jobb

Gikc upp 05.30 och gjorde mig klar för jobb , åkte dit och gjorde vad jag skulle, åkte hem och började laga mat och sen ringde telefonen , då var det från sjukan som undra om jag kunde jobba, aa visst kunde jag det men var tvungen att sova någon timme för att orkar med, så nu ska jag bara skriva klart det här och byta om och sen ta mig dit, hoppas verkligen jag hittar en parkeing så jag slipper betala.
Han ville även jag skulle jobba natt men det går ju inte när man har gått upp tidigt och sen börjar jobba klockan 06 i morgon.. jobbigt när det krockar men får se hur det blir framöver , hoppas på att få mer på sjukan ju :)

Aja, nu ska jag sticka iallafall..
Ha en bra dag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0