Mmm :)

Nu har man fått jobbat, handlat och ätit . fick även med mig lite gott hem till ikväll, inte bra alls men var så sjukt sugen när jag gick på City Gross :)
Ska smälta maten nu och sen ska vi bege oss hem till Andrés föräldrar :)

Fick ett tips på vad som antagligen var felet till stöten jag fick och får nog prova den där magtränaren igen ;P

Nu håller jag alla mina fingrar och tår att vi hittar felet på min bil så jag slipper sitta där och vara nervös för att något skulle hända, hade ju aldrig varit fel att det hade hänt något mitt på dagen då alla jobbar för då är det INGEN som kan hjälpa mig!!

Aa vi hörs sen Puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0