När man precis anar det.

Är sjukt sugen på pommes och beasås och ännu mer sugen på Burger King efter alla deras reklamer =) Kanske får bli det i morgon istället vi får se helt enkelt =)

Har ingentin plnaerat idag alls, det suger lite faktiskt. Funderar på att åka hem till Mamma en sväng men vet inte om det händer så mycket mer där.. jag vill hitta på någonting ju, men samtidigt är jag super trött.. Älsklingen jobbar länge idag också så jag får ha kvälls mys för mig själv, rätt skönt det med ibland =)

Precis när jag satt här och tänkte att det händer inte så mycket på jobb fronten så ringde telefonen och nu har jag fått mina dagar så jag kan gå sidan om , skönt att det är fixat så jag kan börja jobba på riktigt snart =) Dock är det inte det lättaste att hitta någon tjänst eftersom det inte finns så mkt ledigt, men allt är bättre än ingenting iallafall =) Måste tjäna pengar så jag kan åka till Ullared och shoppa loss haha =)

Usch kommer somna om jag ska sitta still här hela dagen, blir hem till mamma en runda iallafall. tjoho !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0