Sälja bilen och köpa cykel, detta gör ont i hela kroppen!

Detta är nog det värsta jag sett på väldigt länge, får ont i hela kroppen och tankarna om att det kan hända vem som helst, när som helst, var som helst bara snurrar runt, det behöver inte ens vara ditt fel utan det kan vara någon annans, ska man våga sig ut på vägarna igen??
Så otroligt viktigt det är egentligen att köra försiktigt, självklart gör inte jag det alltid, det går fortare ibland än vad det ska för att man är stressad till någonting men där kan man börja tänka, komma 10 minuter försent och ha sitt liv kvar eller köra 10 km/h fortare och ta både sitt eget och någon annas liv. ?!
Detta klippet har verkligen fått mig att fundera och jag hoppas det får er att göra det också...


Kommentarer
Postat av: jasmine

skulle du behöva/vill ha hjälp med ny design ? (:

fixar en åt dig,för 100kr.

är du intresserad kontakta då ; [email protected]

2010-09-01 @ 21:05:53
URL: http://jaaasminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0