skit

Godmorgon!

Har inte så mycket tid till att sitta här idag tror jag, ska snart och köpa nya bromsar och sen ikväll blir det kalas hos mamma och jonny så lär väl va där hela kvällen typ :)

Måste ju dock säga att det är väldigt tråkigt att vissa ställen har stängt så fort det är helg. Gjorde ju sån här ögonfransförlängning för några veckor sedan och igår innan jag skulle till jobb så lossna ju en så ringde ner men då var hon ledig så får vänta till måndag. Nu har även en till åkt av och en håller på och lossna plus att jag knappt ser något eftersom mina egna lägger sig mot ögat, i sånna här tillfällen vill jag bara dra bort allt och skita i o ha det..
men samtidigt vill jag inte det för det är ju snyggt!
Kul att det är hela denna dagen plus söndag som jag måste vänta..
Äh får väl se hur det ser ut sen , kanske drar av allt ändå vi får se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0