Sommaren 2008, den bästa av dem alla :)

Nu är det f*n höst, mysigt men ändå tråkigt hade hellre haft sol och varmt :) och jag har fått någon form av shopping beroende, känner bara att jag vill handla en massa, skor, tröjor, byxor, linnen, smink ja allt :) och det är inte alls bra att jag känner så för jag har inte råd till det denna månaden, mycket som ska betalas och sen får man inte full lön förrän nästa månad så får väl försöka hålla igen liiite iallafall .
Har varit några sega dagar, har varit hemma från jobb eftersom jag fått sån jäkla magknip så jag knappt vet var jag ska ta vägen, åkte iallafall hem till mormor igår och fick pannkakor mega gott :) handlat fick vi också gjort vilket behövdes :) och idag, ja det finns inte mkt att säga jag har bara suttit här hemma och känner mig duktigt rastlös just nu, väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan fixa lite saker som behövs. skönt att känna att man vill göra något iallafall då vet man att man inte är så jätte sjuk precis, i morn är det iallafall jobb som gäller , gött :)
Åhh på lördag hoppas jag att det inte regnar och blåser för mycket, då ska jag ut och köra cross första gången i mitt liv och det är inte en liten heller, når ju knappt ner till marken men jag hoppas det kommer gå bra ändå :) haha !!

Har suttit här och kollat igenom en massa bilder, speciellt de från sommaren -08 , det var nog den bästa sommaren jag varit med om, den bestod utav fest på kvällen och stranden på dagen, det var utgångar mitt i veckan så man inte kunde gå till jobb dagen efter eftersom man fortfarande va full, sena kvällar och tidiga morgnar, backen, bowling och en massa skoj, smällde 12 tusen på någon vecka men det var de värt :) Måste nog säga att hela året 2008 var perfekt :) träffa en massa nya människor och gjorde saker som jag aldrig gjort innan, ah nu när jag tänker på det vill jag bara spola tillbaka tiden, jag vill ha så kul igen NU!

Detta är minnen för livet !
Några bilder av lite olika saker.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0