Svammel

sådär nu har jag tvättat klart, eller ja det var ett tag sen haha :p sitter bara här och degar och har blivit sjukt sugen på en fet kebab tallrik mums det hade suttit fint med massa vitlöks sås :) Vi får väl se vad gubben säger när han kommer hem :)
Sola ska jag banne mig också göra känner mig som en blekfis, eller nej inte känner, jag är :(

Idol ska jag också kolla på och jag håller verkligen på Sassa som då är från Helsingborg, gillar hennes röst sjukt mycket men såklart är där andra som är bra också :)

I morgon är det mycket som ska göras det ska jobbas, hem till mormor, hem till mamma, handla lite smått som ska med till Stockholm och sen ska jag packa för vi åker ju på Fredag :):) wiho kommer säkert bli super kul :)
och när jag kommer hem så kommer jag ha sjukt mycket att göra igen, kul men kommer nog inte ha något direkt liv eftersom jag ska jobba dygnet runt typ hela veckan , skoj :)

Aa nu blir det lite svammel så nu får det räcka för idag!



Lille Rocky har tagit min strumpa och vill leka på morgonen :)



Nu försöker han få lite kli på magen :)



Nu myser han riktigt den lilla sötis :) :)

Härliga bilder :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0