Svårt att skilja på mitt och ditt

Det finns verkligen idioter som inte kan skilja på MITT och DITT och det är såå jäkla tröttsamt så det finns inte.

Vi var ju hemma vid halv 1 i lördags natt och parkerade bilen ute på parkeingen som vanligt, ganska långt upp för att kunna känna sig lite mer säker att det inte är någon som går o pillar på bilen när man står så nära alla husen, när vi parkera stod där en bil sidan om oss med tre personer, två tjejer och en kille (tror jag) som satt där och det verka lite skumt, varför sitta i en bil på en parkering mitt i natten ?? Ajja behöver ju inte betyda att det är dem men man blir lite misstänksam ändå..

Åkte ut till Mamma och Jonny igår med min bil och klippte träd och en massa sånt där och hade det verkligen super bra hela dagen och när vi väl kom hem skulle vi hem till Andres föräldrar en runda och sen fota lite så därför beslutade vi att ta Andres bil, kommer och och startar den och ingen av oss reagerar först att det låter som satan eftersom den brukar göra det men vi satte i pipen i lördags bara för att dämpa ljudet så vi gick ju av igen för att se om dem hade snott den där pipen men NEEEEJ DÅÅÅ, dem har tagit hela avgassystemet, alltså har dem sågat av det under bilen för att få med sig allting..

Nu låter den som sören och det är inte precis det billigaste och fixa nytt liksom, folk fattar verkligen inte hur mycket dem pajjar för en annan människa, ska det vara så svårt att låta någon annans bil vara ifred??!!

Man blir verkligen på dåligt humör när sånt här händer och det är så fruktansvärt tröttsamt för det är inte precis första gången han blir av med något..

Nu ska jag kolla våra bästa år iallafall och äta mina kakor, ser ni något som verkar skumt eller hör något kan ni ju alltid hojta till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0