Tråkigaste jag gjort

Typiskt mig att fastna här igen, men så är det när man inte har något bättre för sig, tur jag börjar jobba på tisdag, ordentligt då blir det tidiga morgnar och man får saker och ting gjort, fifan för att vara arbetslös det hade jag aldrig stått ut med, bara att sitta här dessa dagar är nog det tråkigaste jag gjort på väldigt väldigt länge!!
Sova bort halva dagen är inte riktigt min grej längre, man inser verkligen hur mycket man kunde fått gjort egentligen. I morgon ska jag upp tidigt, hem till Mamma och hjälpa henne med lite saker och sen ska jag ner i stan och byta det där smycket jag snackat om nu, måste verkligen få det gjort i morgon så är det bara.
Skit tråkigt att åka ner själv men måste jag så gör jag det.

Ska lämna datan nu och ta på mig och sticka ner i stan, ha ju en tid nu kvart i 2 som jag måste passa, vad det är vill jag inte ta här, passar nog inte riktigt in.
ska inom Lidel också påvägen hem tänkte jag, handla lite sallad och sådär till ikväll då vi ska äta tacos MUMS :)

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0