Två dagar kvar

Det är riktigt kallt ute idag =/ nästan så det hade varit bud på att ta på vantarna när man går ut men kanske kan vänta lite till med det :) Har varit en seg dag idag också, men ska snart köra till jobb. Sista dagen där idag ju och sen har jag inga eftermiddagar alls, vilket är skönt för då kan jag tacka ja till mer jobb på sjukhuset :) Dem ringer ju som aldrig förr från alla olika avdelningar, kul att det går så bra måste jag säga, det gäller ju att man synas och höras för att få något jobb :) och jäklar vad man kommer tjäna pengar haha , känns så sköönt :)

Nu är det bara två dagar kvar och sen åker vi, ska bli otroligt skönt att komma bort ett litet tag och bara få en annan omgivning och göra saker som man inte brukar göra, koppla av och bara ha det super duper bra :) hihi.

Ska ta och fixa lite saker nu innan det är dags för jobb och ikväll får vi en ny tv bänk så ska fixas en massa med den, kul !

Ha en bra dag ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0