Vakna mitt i natten..

Godmorgon !

tror jag sover för mycket, vaknar mitt i natten och är mega pigg och sen ringer älsklings klocka kl. 4 på natten och jag blev lite orolig att klockan redan var 6, han hade som tur va ställt den fel så jag fick några timmar sömn till. har iallafall gått upp hyffsat tidigt idag.
skulle egentligen till IKEA nu på morgonen men ska iväg sen vid halv två ju och jag är rädd att jag inte hinner dit om där är jätte mycket folk på IKEA plus att man vill ju gå där inne i lugn och ro och inte hålla på att stressa bara för att man ska iväg sen.
Får bli en runda dit ikväll istället, de har ju öppet till 20 så :)

Ska även byta ett smycke när jag är i stan, lika bra att få det gjort :)
lite tråkigt att gå där själv men sånt får man ju ta hehe :p

Ska göra mig klar nu och städa undan lite och sen ska jag sticka :)

ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0