Åka hem!

I fredags åkte jag hem till mamma och jonny och stannade där över natten och jag kan verkligen säga att det var underbart skönt och jag behövde det verkligen, skönt att kunna få sova ordentligt för en gångs skull och skönt att vara för sig själv , så är det alltid när jag är sjuk vill alltid vara för mig själv och ha det lugnt och skönt runt omkring mig. Dock har mitt rum förvandlats till ett ställe där man ställer saker som man inte vet var man ska göra av dem typ :p och därför var där lite trångt haha men det funkade och jonny hjälpte mig att få in tvn och allting så det blev super :) Katten höll mig sällskap också och verkade jätte glad för jag var där :):)

Stannade där tills igår kväll då mamma och jonny åkte in till Helsingborg för att fira sin bröllopsdag och jag åkte hem, är bättre i huvudet idag men dock inte frisk så blir bara att vila denna dagen också och antagligen några dagar till !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0