Arga snickaren

Har varit ute hos mamma och packat ner alla mina saker och fy jag kommer gråta den dagen jag ska ta med mig allt haha ;P anä det ska nog gå bra tror jag.

Hade inte kunnat tro att där skulle bli så mkt men det blev det så det var några lådor och sen är det alltid något man glömmer ju men huset försvinner ju inte. Fick middag hemma hos mamma också skönt att slippa laga mat :)

Arga snickaren är på tv , har sett på reklamen att han skulle bli jätte arg och nyfiken som jag är så är jag tvungen att se varför , någon mer som är sån? :)

Winerbröd har vi ugnen som ska vara klara nu så vi hörs mer i morgon :)



Kommentarer
Postat av: Carro

jääättefin blogg!

2011-04-13 @ 20:16:31
URL: http://speranza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0