Bombnedslag

Hade en bra dag med Sara idag faktiskt och när jag väl kom hem så började jag packa ner ännu mer glas, fick lite tidningar av Sara så jag kunde fortsätta så nu är allting i våra vitrinskåp ner packade, vi har hunnit måla kanterna samt spackla lite på den där väggen och just nu ser här ut som et bombnedslag men så får det va ett tag, antagligen hela helgen !

Ska ta några bilder och visa er i morgon så ska ni få se vad det är jag snackar om för bilder säger mer än ord så är det ju faktiskt ;)

Lite tv och sånt nu så man är pigg tills i morgon, måste gå upp tidigt eftersom jag ska göra det både Lördag och Söndag för jobb .
Har ju lite att göra i morgon också så det är bara bra :)

Vi hörs i morgon !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0