Dagen skulle bestå utav..

Denna dagen skulle bestå utav att sova eftersom jag ska jobba i natt men det gick inte hur mycket jag än försökte knipa ihop ögonen så klev upp och gav mig ut på en promenad istället och sen har jag bara suttit här ute och njutit utav solen :)

Hoppas på att jag kommer att klara av att vara vaken hela natten ändå kanske skulle vilat ett tag innan, vi får se vad jag bestämmer mig för senare!

Jag hoppas även det är sånt här väder i morgon också så man kan sitta ute och sola lite då med, så underbart skönt , nästan bud på att plocka fram grillen i morgon också om det är sånt här väder , vi får väl se :)



Hade inte varit helt fel med den här grillen, snacka om att den hade synt över hela Dalhem haha ;)

Ska gå och fixa lite med vår middag nu hade jag tänkt :)
Hoppas ni alla har en lika bra dag som jag och FAN vad jag längtar till onsdag :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0