Den här dagen tar aldrig slut

Den här dagen tar aldrig slut känns det som har flygt och farit hela dagen nästan, har städat ut i köket här hemma , packat ner en massa till, varit på jobb och fixat mitt schema, lagat mat, varit hos mamma, packat lite till, varit hos andrés föräldrar plus i hans brors nya lägenhet och nu äntligen kom vi hem och ska skruva fast sängbenen på sängen som vi köpte igår jag ska även sortera all tvätt eftersom jag ska tvätta i morgonbitti kl 06 och jag ska packa ner lite till som jag höll på med innan idag, jag är super trött men får fan hålla ut alltså ;)

Hoppas iallafall att den här dagen är slut väldigt snart !!

Hörs i morgon istället så har jag og lite vettigare saker att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0