En glass på sofiero kiosken

Igår var faktiskt en välidgt trevlig kväll, hade det mys hemma hos Sara och sen åkte vi ner till stan och mötte upp Jonas, skit längesen jag såg han så det var riktigt roligt faktiskt :) Satte oss på stinsen först en sväng tills de stängde och gick vidare till utposten som tydligen stängde 2 på fredagar, en sväng till lila helvetet och tillslut mogwai helt okej var det väl men dock kunde det varit mer folk ute då det hade varit roligt men man får väl räkna med sånt när man går ut en fredag men men  André kom och hämta oss allesammans och jag fick äntligen komma hem, satt här på soffan länge innan jag kunde gå och lägga mig och abra snacka, hela världen snurra liksom och jag visste att det bara hade bliit värre om jag gick och la mig.

Somna till slut och vakna i morse och kände att jag faktiskt mådde bra, tils jag reste på mig då jag märkte att jag mår ju verkligen som jag förtjänar, klädde på mig och vi åkte ut till bonnen i billesholm och kolla på cykel och fan vad många där va men hittade ändå några som var väldigt fina :) så får se vad det blir med den saken :p

Har även varit på sofiero kiosken och ätit glass, mjuk glass med choklad topping så jäkla gott var det , njut av varje tugga MMmmm :):)

 

Har precis kommit hem och lagt mig på soffan och jag lär stanna här ett bra tag ;)

måste även berätta, hon vi ska byta lägenhet med skicka ett sms till mig i morse, det var felskickat och skulle egentligen inte till mig men i det här smset så var vi både det ena och det andra för att vi inte hade hört av oss som jag hade sagt, ursäkta att ja glömde liksom.. men vad ger de henne rätt till att kalla oss för en massa, sen ber hon om ursäkt såå många gånger och jag hoppas verkligen hon skäms alltså!
Så gör man verkligen inte, hon ska bara vara glad för att hon har hittat någon som ville byta med henne och hon ska bara vara glad för att vi har varit shysta mot henne liksom. Sen att det har varit bestämt länge att vi antingen flyttar den 1 maj eller den 1 juni så går människan och planerar in någonting annat när hon har vetat att det är de två datumen som gäller , hur tänker man då ??
Är man villig till att flytta som hon är eftersom hon hade ju så himla brått från början så bokar man väl inte in saker på en dag då man vet att man antagligen ska flytta på !!
Ahh ursäkta mig men sånt gör mig skit irriterad alltså, börjar bli trött på detta nu och tur det snart är över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0