En hel dag i solen ;)

Godmorgon!!
Morgonen börja med att jag ska jobba i natt, vilket är super för då har jag hela dagen ute i solen :) Härligt!
Ska snart göra mig klar och köra ner till skatteverket och göra min adress ändring, hade varit mkt lättare med e-legitimation men det vill inte fungera på min data visst så nu ger jag upp det där och kör ner i stan en sväng :)
Efter det ska jag slänga mig en solstol där ute och bara slappa , måste ju sova lite till om jag ska orka vara vaken i natt ;)
Hoppas ni alla ha en bra dag på jobb :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-26 @ 11:39:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0