Hör knappt sin egen tv.

Det värsta med att jobba morgon när det är helg är när grannen har fest, spelar ju för hela huset och det är faktiskt rätt jobbigt när basen är så  tung att man knappt kan höra sin egen tv. Jag vill inte gnälla för visst fan ska man kunna ha fest liksom utan problem men man har ju faktiskt grannar och det får man ju tänka lite på också. Hoppas dem har slutat tills jag ska gå och lägga mig iallafall annars lär jag vara dödstrött i morgon.
Men men sånt får man väl ta antar jag ;)

Nu duschen och sen säger jag godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: kitte

Åh jobbigt, hoppas dom iaf sänker.. :)

2011-04-08 @ 22:54:48
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0