jobbigt men skit kul samtidigt.

Natten gick fruktansvärt fort faktiskt och jag måste ju säga att det hände ju någonting hela tiden så kan vara det som gjorde att det gick snabbt. Skönt var det iallafall att få komma hem och lägga sig och trots att jag inte sovit så jätte länge så är jag ändå rätt pigg jag hoppas dock det vänder igen ikväll eftersom jag ska upp tidigt i morgon bitti :) först ska jag tvätta och sen ska vi ha ombesiktning på lägenheten :) Hoppas den går igenom denna gången!!



Har även fått städat här hemma vilket är skönt och även packat ner en låda med saker till så nu är där tomt i ännu ett skåp. Skit jobbigt att inte veta när eller vad man ska packa ner eftersom vi inte vet när vi flyttar, ha nog första gången jag säger det rakt ut på denna sidan iallafall men tror de flesta vet och har fattat det ändå ;)



Om det nu skulle visa sig att vi kan flytta redan 1 maj så känns allting väldigt stressande så egentligen skulle jag åkt ut till mamma och packat ihopa alla sakerna där så det 'r färdigt, Åhh mycket som ska fixas och ha sig nu och samtidigt som det är lite jobbigt är det skit kul samtidigt. Vi får väl se vad som sker de här dagarna !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0