Lunch på Harrys !

Idag ställde jag klockan på 8 men kunde inte öppna ögonen förrän klockan 10, riktigt illa men jag hoppa in i duschen och gjorde mig klar för en lunch med mamma på stan.

Mötte upp henne och gick till Harrys och åt wallenbergare med gräddsås och lingon vilket var super gott MUMS :):) Sist jag åt det och även den första var på Svea och det var ingen höjdare alls och jämför jag med det jag fick idag så var Sveas mat riktigt äcklig , urk!!

Så tummen upp för Harrys faktiskt. Har nyss kommit hem och ska ut till bårslöv senare idag för att besöka min lilla Sarah :) André ska iväg ikväll så jag lär väl spendera min kväll ute hos dem kanske till och med klämmer in en solning också,vi får helt enkelt se vad som sker!

Har lite att fixa med nu så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0