Märkligt men underbart :)

NU har jag gjort det, det som har tagit såå lång tid, jag skulle gjort detta för länge sen man har dragit ut på det så länge bara för jag nog kännt mig lite osäker ändå eftersom det har varit en enorm trygghet hela tiden.
Jag har sagt upp mig från mitt jobb, alltså mitt gamla städjobb som jag har haft sen -06 och jäklar vad mycket människor jag träffat och så mycket man har gått igenom och lärt sig det är helt sjukt egentligen.

Den chefen jag har haft senast har varit så jäkla bra och det är hon fortfarande för bättre bemötande än hon har gett mig det får man lea efter länge och alla ni som säger något annat ni har nog inte lärt känna henne alls!!

Underbart men märkligt känns det men nu kan jag satsa på det jag vill till 100 % utan att behöva tänka på att där finns något som står ivägen för mig. Tjänstledig månaden ut och sen  är det helt slut och det känns konstigt. Även om jag inte har jobbat på jätte jänge utan varit tjänstledig så känns det konstigt men såå bra :):)

Hoppas bara att livet fortsätter så här bra :)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, alltså jag åt helt normalt.. sen brukar jag inte svulla mcdonalds så ofta i vanliga fall heller :p



Nej alltså jag sate i 75 stycken ör jag har så tunt hår i mig själv, annars hade det bara sett dumt ut. Du får ju såklart sätta i så många so du vill :) hon är verkligen jätteduktig.. fast det kan ju iofs hända tt jag får det billigare då jag gått till henne i 4 år. men skiljer nog inte så mycket! du kan ju alltid höra! o hälsa från mig :) men vadå ska du sätta i igen då?

2011-04-04 @ 14:48:51
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0