min dag!

Åkte ner till stan och in på skatteverket samtidigt som Sarah ringer mig och talar om att det finns en enklare väg än att åka ner till skatteverket, tur var det för där var en miljon människor och jag visste inte om jag skulle gå höger eller vänster, ryckte åt mig två blanketter ifallifall och åkte hem till mamma för att se om min post hade kommit men nej det hade den självklart inte orkade inte sitta där och vänta så åkte hem och skulle sova någon timme till eftersom jag ska jobba i natt för er som missa det i förra inlägget ;P lyckades somna till i någon timme men sen gick det inte mer så förflytta mig ut i solen istället mycket skönare :)

Nyss tagit mig en dusch och väntar på att André ska komma hem så vi kan börja grilla, är super hungrig! Sen händer det inte mycket de timmarna som är kvar innan jobb, kom nyss på att jag missar mina hemmafruar men kanske finns en chans att man kan se det inatt :)

Så så är det nu ska jag lämna datan iaf :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej! Vilken fin blogg :)

Hoppas du får en fin tisdagskväll / Natalie

2011-04-26 @ 16:57:29
URL: http://hnv.blogg.se/
Postat av: Tess

Har du ännu inte anmält dig på Dagens Blogg-tävling?

Vinnarna tas ut idag e.kl.18.. Gå in NU , så kanske det blir DU! :)

kram!

2011-04-26 @ 16:58:54
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0