Nutrilett istället för mat ?!

I natt har jag sovit som en stock och gick inte upp förrän klockan 11 och hade säkert kunna sova några timmar till :) Härligt väder är det ute också det tråkiga är bara att jag måste städa alla skåp och hyllor i köket så jag inte behöver stå med allt i morgon efter det ska jag till jobb en runda för att lägga in mitt schema, kan ju hoppas att jag får som jag vill haha :)
Har tryckt i mig en nutrilett bar som inte smaka så jäkla gott men är bättre än ingenting alls, tycker alltid det är tråkigt att laga mat till mig själv och ännu svårare är det att komma på något bra nu när det är tomt i både kyl och frys, känns liksom inte så lönt att handla hem en massa när vi flyttar på lördag så därför passar en sån här sak mycket bättre in !!
Det roligaste var nog häromdagen när vi grilla och skulle bara ha vitlöksbröd till och när allt var klart satt vi med en köttbit som var torr och ett bröd på tallriken, världens tråkigaste middag så det sluta med att vi kasta maten och åkte till burger king istället och käka haha ;) jag skulle jobba natt så var tvungen att få något i mig som jag blev mätt på kanske inte det bästa alternativet men det fick duga iaf :) haha..
ska ta och sätta lite fart så kanske man hinner ut i solen en liten sväng också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0