Ny vecka, nya tag!!

I morgon är det måndag alltså ny vecka och nya tag och jag hoppas på att bli frisk eller iallafall vara pigg i huvudet i morgon när jag vaknar. Det hade varit en bra början faktiskt.

I morgon ska jag iväg med mamma vid två tiden möjligtvis träffa Sarah en runda, Tisdag morgon händer något spännande, Onsdag ska jag träffa Josefin och jag ska även hinna med att träffa Sara och se hennes lägenhet nu när den är ny målad och jag ska jobba lite hade jag tänkt mig också :) Vi får väl se om planeringen håller eller hur mycket som spricker haha ;)

NU fenomen på tv och sen sängdags :)

ska även lära mig Ps hahaha ;) Hur kommer det att gå :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0