Så här ser det ut

Så här ser det ut här hemma just nu






En jäkla röra över allt och knappt någonstans att ställa sakerna men så är det i en etta men snart blir det bättre :)
Har varit på mitt gamla jobb också och länat lite saker plus att jag fick mitt papper på uppsägningen känns skönt faktiskt men samtidigt lite tråkigt för bättre chef får man leta efter !
Åkte och hälsa på mormor också så jag fick berätta om allt nytt som händer runt omkring sen körde jag och hämta vårt frysfack som vi hade beställt och jag måste ju säga att faan vad det blåser , kunde knappt hålla bilen på rätt sida av vägen och ännu värre när man går ut, inte ens lönt att man borsta håret i morse ;p haha.
Det skulle visst avta ikväll så det hoppas jag på.
snart kommer André hem också och då ska vi börja med vår målning här hemma så håll tummarna på att det blir bra ;)


Min älskade mormor ♥

Uppdaterar senare om hur det har gått  ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0