Solariet var nog liiite för bra ändå ...

Sist jag träffade Sara hade hon varit och solat, hon var lite röd i ansiktet och berätta var hon hade varit. Igår var jag och André och solade och jag tänkte ja men då tar vi samma ställe som hon var på eftersom dem verkade fungera bra.

Ut kom en tant och in kom jag och fifan vad där var varmt, var svettig redan innan jag fått av mig kläderna haha, detta är då ett ståuppsolarie och jag la i så jag kunde stå i 8 minuter ca som jag brukar och jaaaa jag har bränt mig. Svidet i ansiktet och rygg och ja typ hela kroppen. det är hemskt, bra var dem väl men kanske liiite för bra eller något ;p har inte blivit röd på as länge när jag solat men så kan det gå :) Börjar lägga sig lite nu men iaf inte kul att se ut som en tomat i huvet ;) hahaha..

Har varit på bogats och hyrt film så hoppas på den är bra, revbenen står i ugnen och ska snart ätas tillsammans med ett vitlöks bröd :) I morgon blir det jobb och sen middag ute hos mamma med mormor !!

Jag lär somna som en stock ikväll så ni andra får ha en trevlig lördag :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

vilket solarium var det? :)

Svar: Det kommer jag inte ihåg, detta inlägg skrev jag ju för jätte länge sedan men skulle gissa på att det är raka rör nere vid sjukhuset :)
Helena ☆

2013-10-12 @ 22:20:15
URL: http://cabergeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0