Söndag!

Den här dagen har det inte hänt speciellt mycket på, har varit iväg och hämtat hem min data som nu är rensad på all skit och tro mig det behövdes haha ;) så nu ska jag bara lägga över lite saker igen från min hårdisk så jag har någonting på datan ;)
Har även varit på kullaberg en sväng men det blåste lite kallt så det blev inte långvarit åkte hem och la oss och solade men jag hade myror i brallan så vi åkte ut till väla så jag kunde köpa nya skor :) wiho så nu är jag mega nöjd !

Har fått ner lite mat i magen och snart ska vi väl ut och gå en sväng :)
Sista semester dagen nu ju så jag hoppas jag också kan få lov att jobba lite :)
Mycket som ska göras denna veckan med, allt ska packas ner och det ska städas och tvättas och en massa annat så jag vet knappt var jag ska börja men det löser sig alltid !!

Hoppas ni alla ha haft en bra påskhelg för det har bannemej jag haft :)

(får slänga in lite bilder så fort jag lagt över de )


Kommentarer
Postat av: mediazone

Hej,

Hört om att en till American pie film spelas in?

Kolla min blogg för att läsa mer om den ;)

2011-04-26 @ 07:57:58
URL: http://mediazone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0