The night's gonna be a good night

Igår var en mycket mycket bra dag det måste jag säga. Åkte först ut till Sarah och satt där ute och snacka om allt mellan himmel och jord som vanligt ;)Åkte därifrån vid 7 och fick med mig en liten vove också, överlycklig blev jag som vanligt att han fick följa med :)
Åkte hem till mormor och tog en macka där och prata lite med henne och sen åkte jag hem till Josefin, fick se hennes hem för första gången och fick även se hennes söta ansikte för första gången på jag vet inte hur länge, för dåligt! men tyvärr blir det så ibland men men..

Kom hem vid 9 tiden och hann få i mig lite mat och sen kom André hem och vi gick ut med Rocky tillsammans, tiden bara rann iväg så det var god tid för sängen efter det !

har sovit som en prinsessa, kanske kan bero på att jag är en :P haha..
Gick en morgonpromenad med den lilla och vilket väder det blev, strålande sol på en fredag kan det bli bättre? :)


Har även varit iväg med Sara och handlat tills ikväll , vi ska ha räk och vin kväll hemma hos henne :) Eftersom min kära pv inte äter räkor så får man ju ta sånna här kvällar då och då och självklart för att det är kul också. Har satt igång lite musik och försöker bli taggad för ikväll , vi får väl se hur det går kanske vänder när jag öppnat mitt älskade blue nun vin som är så sketans gott så det finns inte, har ni inte testat så gör det :):)
Tipset fick jag från sarahs mamma när vi var på sexparty då jag klämde en hel flaska själv !!

Hunden har även fått badat så han luktar gott så får vi väl se om han åker hem eller stannar, jag själv ska också in och bli ren men det tar vi lite senare :)

Nu ska vi på promenad så ha en fin dag :)


Jag & Sarah

Jag & Josefin



Jag & Sara


Kommentarer
Postat av: sara

Mys ska de bli ;-)

2011-04-15 @ 15:24:11
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0