Två dagar kvar

Nu har denna dagen börjat för min del också, klev upp ur sängen för en timme sen och jag känner mig duktigt trött men skit i det måste kunna sova i natt ju :)
Har en massa jag ska fixa med idag och jag vet inte var jag ska börja någonstans, jag vet jag borde börja städa och packa lite till men jag pallar verkligen inte, hade varit mycket bättre om man bara kunde förminska allting och stoppa ner i en väska och sen när ma ska packa upp så blir möblerna normala igen.. ajja.. haha vilka ideer :)
Nu är det bara två dagar kvar om man räknar bort denna dagen såklart tills vi flyttar och jag måste säga att fan vad tiden går fort men ändå så långsamt men jag ska kanske inte säga för mycket för helt plötsligt så är dagen här , ahhh :)
detta får vara allt just nu :)

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-04-27 @ 13:24:16
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0