Blixtrar och dunder

Vaknade kvart i 7 av att det var värsta ovädret, åska och blixtra och regna konstant hur länge som helst, blev faktiskt lite obehagligt ett tag och blixten slog nog ner borta vid wiselgrens skolan iaf vad det såg ut som, blev en jävla smäll :( usch, tur jag hade Rocky sidan om mig som blev så kel sjuk tror han var lite rädd också och André han vakna också som tur va :)

Halva Fb handlar om det här vädret så jag sket i att skriva något där och gjorde det här istället haha :p


Jobb i eftermiddag/kväll och jag är skit seg men det ordnar väl upp sig, tror jag :) Hoppas på en lugn kväll som igår :)

Ja vi får helt enkelt se hur dagen blir, Ha det ! :)



Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja herregud vad det lät. Jag trodde det var krig!! Jag längtar till Kimbo kommer hem så man kan kela med honom på riktigt!

2011-08-27 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0