Det blev en ...

Var ute och gick en lååång runda med rockan innan idag, vädret var lite sisådär så det sluta med att jag blev svettig som en gris eftersom det gick åt det klibbiga hållet.



så här lång gick vi på 1 och en halv timme, ni får tänka på att den lilla var med också som kissar o luktar på typ allt ;)

Tog lite häftiga bilder också som jag ska visa er



skit häftigt när det speglar sig i vattnet, ska slänga upp en till sen ska ni få se på de lite häftigare som jag fixat lite ;)








Visst är dem fina ?? ;) och fan vad kul det är o fota en massa speciellt när man kan göra så här med bilderna, sen hade det säkert blivit bättre om jag inte tagit dem med min Iphone utan med system kameran men detta duger super bra ändån !:)



Det har fortfarande inte kommit någon bebis och jag hoppas han kommer i morn när jag jobbar så jag har nära o bra :) Så jag hoppas på en väldigt lugn dag faktiskt så man har en chans o gå ifrån en lite stund :)


Det löser sig, nu är det True Talent som gäller hejsvejs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0