Freeport i kungsbacka!

Den här dagen började med att vi åkte till Båstad för att kolla lite butiker men det var verkligen ingenting, satt och fundera på vad vi skulle göra och jag kom med den bästa ideen jo Freeport i Kungsbacka, så vi packa in oss i bilen igen och körde mot Göteborg, stanna på en mack på vägen och köpte glass och bara en liten bit ifrån den så börja bensin lampan lysa och vi tänkte att det är ju inga problem för där kommer väl en avfart snart igen MEN då hamnade vi någon j*la bil kö pga en olycka längre fram, inte sådär jääte bra o stå med tomgång när man knappt har någon bensin men vi kom fram och körde av och börja yra runt efter en mack, gpsen på telefonen fick hjälpa oss fram och tillslut hitta vi så då släppte mitt magont och min nervositet för vad hade vi gjort mitt på motorvägen i Falkenberg ?!
Körde vidare och fram kom vi och my gooood där var det affärer med en massa kläder och andra roligheter, gick en runda och kolla lite och sen en runda till och det blev en klänning till bröllopet från NoaNoa och ett par skor från Scorett 250 kr sluta det på billigt o bra eller hur ? ;) André handlade också lite saker så vi var nöjda båda två :) Hade kunnat handlat ännu mer faktiskt men jag har nog börjat bli lite snål mot mig själv eftersom jag vet jag hellre vill ha pengarna till semestern.
En härlig spontan tripp blev det iallafall och jag kan verkligen säga att jag har fått ut mycket av min lediga dag!
I morgon är det tillbaka till jobb och sen fortsätter det hela helgen, känner att jag börjar få en förkylning också men jag hoppas det går tillbaka för jag vill inte bli sjuk och jag har verkligen inte tid till det heller men eftersom det nästan är höst ute så förvånar det mig inte speciellt mycket ändån.
Nu ska jag hålla kväll i någon timme till innan jag ska krypa ner och sova så jag är pigg till i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0