Han bara älskar det

Har haft en riktigt bra dag hemma hos Mamma idag, självklart var Rocky med mig och han bara älskar att gå lös där ute på landet haha :p och jag tycker det är gött för jag kan ligga o sola medans han springer runt o luktar och kissar på typ allt :) Han lär iaf sova gott i natt så som han har sprungit.
Nu har vi kommit hem och jag ska bara göra mig klar sen ska vi cykla upp till Andrés föräldrar och grilla lite gott :) sen får vi allt se vad vi hittar på , ett kvällsdopp hade ju inte varit fel har varit så sugen hela dagen, har hört grannarna hos mamma som har plaskat runt hela dagarna också ligger man där som en svettig gris själv och bara drömmer haha ;)
Vi får se vad det blir, ska stänga min chips påse nu så jag orkar äta middag och gå o göra mig klar!
Ha en fin dag :)
en gammal bild fick det bli idag har en massa på telefonen men dem lär komma in på datan ett annat sekel haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh mammas lilla snutte :)

2011-08-04 @ 19:49:22
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/
Postat av: Helena.

Tack så mycket Helena, vad glad jag blev att du kommenterade. :)

2011-08-05 @ 10:30:02
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0