Inte många knop gjorda

Idag lär det inte bli många knop gjorda, lär ligga här på soffan som en potatis och bara ha det skit gött.
Igår var jag trött som bara fan men vi begav oss ändå till både höganäs och malmö och jag kan säga att sängen har aldrig varit skönare än vad den var igår kväll.
Idag är jag också trött men inte lika mycket som tur är, i morgon är jag ledig och det ska bli underbart :) är precis som kroppen på något sätt ställer om sig när man vet att man är ledig dagen efter och man kämpar på allt man kan under dagen och sen kommer man hem och känner sig ändå hyftsat pigg.
Blev en massa strunt nu igen men skit i det för mer lär det komma, direkt efter jag slutat tog jag hissen ner till plan 2 på sjukan och mötte upp mamma som hade varit hos ögonmottagningen och sen promenerade vi hit och tog bilen och André och körde hem mamma, kela med katten och sen åkte vi två ut på Väla snabbt och lätt.
Tacos står på menyn idag en bra film och bara mys i soffan, det förtjänar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0