Jag lyckades !

Wiho hemma från jobb och jag är ledig i morn hur underbart är nu inte det ?!
Ska ner på stranden och grilla och lite sånt mys idag tänkte vi men var någonstans det har vi inte riktigt bestämt oss för så vi får väl se vad det blir i slut ändan ;)
I morgon ska jag iaf sova ut och skönt att kunna vara uppe lite längre både idag o i morn faktiskt :)
Snart Fredag också och helg igen, tiden går så jäkla snabbt alltså förvisso bra men ändå inte i helgen har vi ju ändå en del framför oss så den lär gå undan den med.
Och på tal om något helt annat , tänk vad en bild kan få en att tro mycket haha ;p som tex. mitt förra inlägg när folk tror vi ska gifta oss men läser men hela så ser man ju att så inte är fallet och bilden la jag in bara för att folk skulle bli nyfikna och jag lyckades visst ;) haha det är ju det som är hela grejen med det här ju , egentligen ! :)
Nu ska vi packa ihopa oss och åka iväg bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0