Jag vill

Hej hopp :)
Söndag idag och jag har hunnit o städa här hemma och tvätta håller jag på med, är sugen på att göra någonting men jag vet inte riktigt vad, börjar känna mig lite smått rastlös men vi ska nog komma på någonting ändån :)
Rocky är kvar här fortfarande och jag vill inte han ska åka hem, kommer bli så tomt här hemma :(
Men nu är vi ju bara i Sverige i 2 veckor till sen åker vi i väg i två veckor och det ska bli jäkligt skönt, bara ligga i en sol stol och bada med en drink i handen det kallar jag semester :)
Vill även att Sarah och hennes familj ska komma hem från BB för då vet jag vad jag ska göra om dagarna haha ;)
Mycket man vill och det bästa är att det är något som går att genomföra haha!
Uppdaterar mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0