Klänning till bröllop

Vilket härligt väder det har varit hela dagen och jag har spenderat den på jobb, suger o jobba när det är så här fint alltså så jag hoppas det är fint på Torsdag också när jag är ledig!


Har varit en runda på Familia idag också handlat present till andres mamma, en bikini till Turkiet och en lite present till lilla bebben som vi väntar på nu ALLIHOPA :)
Hälsade även på Mamma och Kisen en snabb runda.

Har nyss ätit middag och hamnat på soffan vilket var otroligt skönt efter denna dagen trött som sören o hoppas att jag är piggare i morn istället :) Hatar att vara morgontrött :s


Måste även hitta en klänning eller en snygg topp till bröllopet som vi ska på om några veckor men det är så svårt tycker inte jag har hittat någonting som ens är lite okej :s riktigt tråkigt men jag får leta vidare men har ni något tips på någon affär eller hemsida där dem har snygga klänningar/toppar som passar på ett bröllop men som man kan använda annars också så får ni gärna komma med tips tack :)

detta var allt för mig idag !





Kommentarer
Postat av: Peter

Är väl inte den bästa personen att komma med förslag på kvinnokläder men min sambo brukar gå till de "vanliga" butikerna när hon ska hitta bröllopskläder. Kanske inte H&M men Vero Moda, MQ, osv.

2011-08-03 @ 08:42:41
URL: http://www.variousskies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0