Lång runda

Holimakaroni :)
Gick av mitt natt pass imorse och rätt hem och ut med rocky o sen kröp jag ner i min säng, fy fan vad det var skönt mina ögon gick i kors!
Nu har jag varit vaken ett par timmar och är faktiskt pigg för att sovit så lite vilket är skönt.
Har varit på lång promenad med Rockan, till jordbodalen och hem igen tog lite mer än en timme, skönt var det att vara ute o vandra men jäklar vad det blev varmt, solen titta ju fram och jag hade klätt mig mer för regn eftersom man är van vid det nu !
Landa precis på soffan och kände hur slut jag var så ska ligga här en stund till sen börja med tvätten puh!
Blir nog en lång runda till senare ikväll med André hoppas bara att vädret håller i sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0