Lyckorus

Ja vilken kväll det blev igår, somnade med ett lyckorus, underbart ! :)
Har precis fått ner min frukost och nu ska jag bara göra mig klar och bege mig till sjukan dels för att kolla på det lilla underverket och dels för att jobba ändå till 21.30 och samma sak i morgon om jag inte lyckas byta för det hade varit skönt eftersom jag är ledig söndag men vi får se helt enkelt.
Jag borde även städa här hemma för här ser ut som f*n igen, tycker jag städar hela tiden men det blir lika skitigt igen, är det inte kläder över allt så är det glas som står över allt och nu när vi har rocky så är här gräs i hela lägenheten.
jaja, dags att sätta fart för klockan tickar fortare än vad jag vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0