Mina tankar finns hos er!

Ta vara på livet för i morgon kan det vara för sent.
Tänk på hur du behandlar människor i din omgivning man vet aldrig vad som kan hända.


Ja detta är något man bör göra men man gör inte det alltid, det händer så mycket runt omkring en men man har ändå tanken att varför skulle det hända mig?!

Jag börjar bli rädd, rädd på riktigt. Det kommer närmre och närmre hela tiden
så tankarna på att det är min tur känns väldigt nära.
Jag hoppas jag har fel, jävligt fel!

Det en människa går igenom när en familjemedlem rycks bort det är ofattbart
Alla tankar, minnen är många, sorgen går inte att förklara..

Det finns inga ord som kan beskriva det här..

Men en sak kan jag säga, vi alla behöver någon vid vår sida, någon ska kan stötta, lyssna och bara finnas till

Sarah & Martin :
Jag finnas här för er, alltid! Det vet ni!
Mina tankar finns hos er och resten utav familjen!

Vila i frid!





Politiet opplyser at den omkomne er ein mann i starten av 20-åra. Han køyrde ein svenskregistrert bil. Det er stadfesta at den omkomne er svensk statsborgar.

Politiet fekk melding om ulukka i 13.30-tida måndag.

Bilen var på veg nedover Kvislabakkane. I ein svak venstrekurve gjekk bilen gjennom autovernet og ned ein bratt skråning, der han stoppa mot ein stor stein ved eit lite skogholt.

Anledningen till att jag nu skriver om detta
är för att jag läste att
Sarah själv hade
gjort det.


Kommentarer
Postat av: Sarah o Martin

Tack hjärtat! De betyder mycke <3

2011-08-17 @ 23:13:42
Postat av: Iris

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-09-10 @ 12:42:45
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0