Mycket gjort på en dag!

Då var söndagen snart avslutat och jag har hunnit med att jobba vilket inte var allt för jobbigt direkt haha :p efter det åkte vi till Ikea och käka vår middag eftersom ingen av oss orka laga mat och vi hade ju inget fram taget heller så det fick bli utemat helt enkelt. Åkte vidare till andrés mormor & morfar och hälsa på lite snabbt och när vi väl kom hem så åkte André iväg med Alex och jag börja stor städa så nu är här rent o fint igen skönt att ha det gjort iaf!
Ikväll blir det bara slappe på soffan , tv och lite gott lär säkert däcka rätt så snabbt tror jag ;)
Mycket gjort idag men ändå inte , i morgon e jag ledig och det ska bli OTROLIGT skönt och jag ska göra INGENTING :) haha får se hur länge de håller att göra ingenting då alltså ;)
Ha en bra kväll & Godnatt säger jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0