Mys

Natten gick hyfsat fort och det är jag glad för, första natten är alltid jobbig eftersom man knappt kan vända på dygnet men nu är jag rätt igen så dessa två går nog riktigt smidigt :)
Fick en ursöt bild innan idag, självklart på Kimbo i sina fina kläder som han fick av oss :)

Här har ni honom :)



Längtar tills jag är ledig så jag kan åka ut och hälsa på dem alla igen !
Helt sjukt så glad man kan bli för någon annans skull och att känna sig så stolt över någon är nog den bästa känslan man kan ha.


Längtar lite till Fredag också då jag har en del jag ska fixa, delvis mitt hår och delvis en present till Jonny eftersom han fyller år på Lördag så tänkte åka ut till nya Väla och se hur där ser ut hoppas bara på att där inte är så himla mycket folk.

Blir lite tv mys nu innan det är dags att bege sig mot jobb!
ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0