Ska jag eller ska jag inte ?

Då var det söndag och tvättning står på schemat och kalas sen vid 3 tiden så som ni förstår så lär det inte gå så vilt till denna dagen.
Igår var vi på 50 års fest hos Andrés mamma, en massa folk, god mat och alkohol :)
Hade en trevlig kväll faktiskt även om jag blev trött som fasiken rätt så tidigt men inte så konstigt när man har varit vaken sen halv 6 och jobbat och haft sig så det var otroligt skönt att få komma hem och lägga sig sen.
Det är även dags för mig att förlänga mitt abonnemang på mobilen men jag ska ju byta det till ett annat och sen funderar jag på om jag skulle tagit en Iphone 4 på det men jag vet inte riktigt, har riktigt beslutsångest för även om jag vill så vet jag inte om det går ihopa varje månad jag sa ju att jag skulle köpa den kontant för att slippa att ha månadskostnad på telefonen men om jag bytar abonemang så blir det billigare oavsett vad än det jag har idag! Har inte så jätte mycket tid att fundera heller och bytar jag abonemang nu så kan jag ju inte ta telefonen om några månader, ahh det äe värt att tänka på idag också iaf så får vi se vad det blir i morgon helt enkelt!
Segare än segas känner jag mig men ska ner o hänga upp den sista tvätten och sen in i en dusch så man kan frächa till sig lite innan det är dags för kalaset !
Och på tal om någonting annat så har vi ju passat rocky nu i två dagar och igår morse när min klocka hade ringt så låg jag och drog mig i sängen och helt plötsligt så sätter sig André sig upp i sängen och börjar klappa med handen mot mina fötter och jag sa till han att han är ju cp så svarar han Du är cp , lägger sig ner och sover vidare snacka om att jag blev förvånad och fan vad jag skratta när jag sen tassa in på toaletten hahah ;) Tror han sakna den lilla vovven lite ;)
jaja ner i tvättsutgan nu hejsvejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0