Smått och gott :)

Tjena hallå allihopa :)
Vaknade i morse utav mormor ringde o väckte mig hann knappt lägga på innan jag somna igen, vakna o ut med rockan och sen hem göra sig klar o köra hem till mormor som är sjukis men på bättringsvägen iaf och det tackar jag gudarna för ;)
körde vidare ut till mamma, rockan fick springa av sig ordentligt som alltid hemma hos dem ;) och mamma kom hem från jobb under tiden vi var där ute så vi slängde oss i varsin säng o bara prata och busa med den lilla plus katten som mest satt o titta på :) Som jag saknat min mamma, kändes som det var en evighets sen jag träffa henne , usch men så är det när man jobbar mycket men som tur e vet jag iaf var hon finns :) ♥
Ikväll ska vi äta lite kräftor eller jag ska göra det och lite räckor, andré som inte äter skaldjur ville ha rostbiff så ska fixa en goo macka till honom istället, ska bli intresant o se om jag kan klämma 1 kg kräftor denna gången också haha ;)
Myspys blir det och rockan ska hem så småning om ;( kommer bli tomt som fasiken här alltås :( buhu men han kommer nog på besök snart igen :)
I morgon ska vi iväg på bröllop vilket ska bli riktigt skoj, har bara vrit på ett i mitt liv om vi ska räkna bort borgligt bröllop men då var jag liten o inte så värst intresserad nu är de roligare man fixar med kläder, hår och mycket annat nu som gör att hela blir en annan sak , ska försöka slänga upp en bild på min klänning sen också så ni får se hur den ser ut :)
Kommer iaf bli en underbar dag och jag hoppas att solen tittar fram också o att vi inte får sånt här tradit väder som det är nu, regn , kallt och blåser som attans :S usch värsta hösten blöö :(
Ska gå o fixa mina små kräftor nu ha en bra fredag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0