trodde det var..

Godmorgon !

Har verkligen sovit länge och det var verkligen behövligt men jag känner mig fortfarande trött o det är mindre kul men det blir väl bättre om ett par dagar tror jag nu när jag inte behöver gå upp tidigt på morgonen !

Dock ringde någon mig halv 6 i morse, nog normalt också från skyddat nummer så vet ju inte vem det var men har en lite aning om att det var från jobb men yrvaken som jag va så blev det bara en massa klick på telefonen innan jag fatta vad som hände o sen la jag på, Fan trodde det var Sarah som skule föda barn men icke dock hoppas jag att det händer något under dagen. :)

Nu ska jag göra ve mig, äta något o köra o handla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0